Organisatie

De KNNV, de Koninklijke Nederlandse Natuurhistorische Vereniging, is de vereniging voor veldbiologie.
KNNV is een landelijke vereniging voor en van natuurliefhebbers.

Afdelingen
Met 50 actieve, lokale afdelingen verspreid over het hele land biedt de KNNV iedere natuurliefhebber wat wils. Vogels, paddenstoelen, wilde planten of libellen: de afdelingen hebben ieder verschillende werkgroepen en activiteiten.

Ruimte voor eigen interesses
KNNV-leden genieten van de natuur en willen er ook graag meer over weten. Ze zijn daarom veel buiten en organiseren excursies, lezingen, cursussen en meer. Iedereen kan hier ideeën voor aandragen. KNNV-leden zetten zich graag in voor het inventariseren en beheren van gebieden in de buurt. Zo draagt de KNNV bij aan natuurbescherming.

Reizen
De KNNV organiseert verzorgde natuurreizen en kampeervakanties voor eigen leden en IVN-leden. Wij gaan naar bijzondere natuurgebieden in binnen- en buitenland.

Landelijke werkgroepen
Binnen de KNNV zijn acht landelijke werkgroepen actief.

Voordelen van het KNNV-lidmaatschap
– Samen de natuur ontdekken en beleven, dat is de KNNV !
– 4x per jaar het ledenmagazine Natura;
– Ga mee met de reizen en kampen die de KNNV organiseert in binnen- en buitenland.

Wilt u het lidmaatschap van de KNNV ?

I.v.m. gestegen kostprijzen hanteren wij een minimaal bestelbedrag van 10 euro. Dank voor uw begrip.
This is default text for notification bar